Díjszámláló rendszer alkalmazása:

A rendszer lényege, hogy egy számítógép össze van kötve (RS 232 vagy USB porton keresztül) a telefonközponttal, így az üzem, intézmény, vállalkozás telefonrendszerén folytatott beszélgetések hívásadatainak folyamatos gyűjtése valósul meg, akár mellékállomásokra akár személyi kódra vonatkozóan. A hívásadatok feldolgozása, vizsgálata, kimutatások készítése lehetőséget biztosít a telefondíj optimális szinten tartására. E rendszer segítségével forintosíthatók a hívások, kimutathatók a magánbeszélgetések költsége, így ki lehet fizettetni ezeket az érintett dolgozókkal.

 

PIN kód használata:

Ennél a módszernél minden dolgozó (lehetnek kivételek: Igazgató, Ügyvezető, stb.) személyre szóló kódot (PIN kódot) kap. A későbbiekben a dolgozó csak ennek a kódnak a használatával tud hívást kezdeményezni. Mivel a hívások beazonosíthatóak, így a magánjellegű beszélgetések ideje jelentősen csökken. Természetesen a hivatalos beszélgetések is ellenőrizhetőek e rendszerrel.

 

GSM adapter alkalmazása:

Az egyik legfontosabb problémát a GSM irányba kezdeményezett hívások jelentik (vezetékes-GSM tarifa). Jelentős költségmegtakarítás érhető el a GSM adapter használatával. A kiváló megoldás az alközpontra csatlakoztatott GSM adapter. A berendezésbe SIM kártyát helyezve és azt a telefonalközpontra csatlakoztatva, bárki az asztali telefonjáról intézheti GSM irányú hívásait a vállalat számára kedvező költséggel, vagy egy kedvező mobil díjcsomag megválasztásával esetenként akár díjtalanul (flotta kedvezmény) is telefonálhatunk.

 

Alternatív szolgáltatók igénybevétele:

Ma már több alternatív szolgáltató által kínált szolgáltatást igénybe lehet venni, de ezt mindig tegyük körültekintéssel, mindig kérjünk tanácsot az alközpont üzemeltetőjétől az esetleges bonyodalmak elkerülése miatt. Ennek a költségcsökkentési módnak személyes tapasztalatunk alapján nagy problémája, hogy előfordul, hogy más a szolgáltató aki biztosítja a vezetéket (hálózatot) és más aki értékesíti a szolgáltatást. Amíg működik minden, nincs meghibásodás addig nincs probléma, de ha valami elromlik, akkor nehézkes elérni, hogy a telefonvonalunk ismét működőképes legyen. Személyesen nekem mindig az a bizonyos közös ló jut az eszembe.

Kapcsolat

Mobil:+36-30-8581868
Fax:+36-82-415170
Skype:tamabt